Het Grote Welpen Doeboek

Het Grote Welpen Doeboek van Scouting Heidepark is een activiteitenboekje gericht op 7- tot 11-jarigen. Hoewel het gemaakt is voor onze eigen jonge leden, zijn de leerzame en leuke activiteiten goed geschikt voor alle kinderen. Daarom is het Welpen Doeboek nu gratis te downloaden voor iedereen!

In de lijn van scouting moedigt het boekje jongeren aan om erop uit te gaan in hun eigen omgeving. De activiteiten variëren van één tot meerdere kinderen en maken gebruik van huis-, tuin- en keukenspullen die je terugvindt in vrijwel elk huishouden. Hiermee is het een doe-het-zelf kit voor kinderen om grotendeels zelfstandig hun eigen scouting avontuur aan te gaan. Ook bevat het boek kleurplaten en scoutingpuzzels.

Download Het Grote Welpen Doeboek 2020

Na het downloaden van Het Grote Welpen Doeboek in PDF-formaat kun je hem uitprinten of opslaan op tablet en telefoon. Het boekje is samengesteld door Erwin de Swart samen met de Welpenleiding van Scouting Heidepark in Hilversum.