Open Dag

Na de zomervakantie, aan het begin van het schoolseizoen organiseert Scouting Heidepark elk jaar een Open Dag voor geïnteresseerden. Op dit evenement ervaar je waar Scouting voor staat en wat je van ons lidmaatschap kunt verwachten.

Tijdens de Open Dag nodigt Scouting Heidepark avontuurlijke gezinnen uit voor een gratis voorproefje van de wekelijkse scouting opkomsten. Kinderen van 7 tot 15 jaar worden uitgedaagd met een coole stormbaan en met diverse workshops in echte scouting skills. Klauter over de stormbaan, maak vuur voor marshmallows en ga van de kabelbaan! Weet jij je te bewijzen als avonturier en verdien je de Heidepark Insigne?

Boogschieten als activiteit

Ook stellen we jaarlijks het clubhuis open voor nieuwsgierige buren en beantwoorden we vragen. Op de hoogte blijven van onze volgende Open Dag? Volg ons via onze Facebook-pagina . Kun je niet wachten? Geïnteresseerde leden kunnen het hele jaar rond gratis drie opkomsten meelopen.