Verhuur

Vanwege een overeenkomst met de buitenschoolse opvang zijn ons gebouw en terrein niet beschikbaar voor verhuur. Dit geld de hele week voor zowel particulieren, scoutingclubs als bedrijven. We verwijzen graag door naar andere ruimtes in de buurt.

Tips voor particulieren

Voor het huren van een gebouw voor groepsovernachtingen van 20 tot 50 personen raden we groepsverblijf ‘t Laer aan van Goois Natuurreservaat. Het verblijf staat midden in het bos naast Speelbos ‘t Laer, een kilometer noord-oostelijk van ons terrein.

Voor bijeenkomsten of feesten raden we de Smederij aan op Werf 035. Rondom dit karaktervolle pand in de buurt is voldoende parkeergelegenheid, geschikt voor verschillende bijeenkomsten.

Tips voor scoutinggroepen

Exclusief voor scoutinggroepen zijn er andere gebouwen rondom Hilversum te huur voor verblijf, zoals bij de Paulusgroep, Hilfertheem en Zuiderkruis. Deze groepen verhuren niet aan particulieren. Labelterrein Buitenzorg in Baarn staat ook open voor scoutinggroepen en basisscholen, met een aantal gebouwen en kampeerterreinen.