Rowans | 16 tot 21 jaar

De Rowans van 16 tot 21 jaar vormen zelf hun opkomsten, begeleid door de leiding. Een tof idee voor een opkomst? Samen zetten de Rowans het neer!

Dat gaat van sport tot spel en met stoere uitdagingen voor je scouting skills. Te voet of te fiets een tocht maken terwijl je zelf navigeert. Koken boven het vuur, je eigen pijl-en-boog maken of zelf een toren pionieren. Samen met de andere Rowans pakken we het aan!

Hoe die groep er uitziet, wat er wekelijks op het programma staat, het zomerkamp en zelfs hoe de ruimte waarin we wekelijks samenkomen er uitziet, bepalen we helemaal zelf. De Rowans besluiten samen, organiseert de boel en maken hun eigen avontuur.

Lijkt dit je leuk, ben je 16+ en zou je een keertje willen kijken? Dat kan altijd! Wij draaien de meeste zaterdagavonden in de week van 19:00 tot 21:30 uur.

Lid worden

Als je interesse hebt om lid te worden raden we je aan hieronder een bericht te sturen en eens langs te komen tijdens een opkomst. Scouting moet je nu eenmaal doen om het te kennen. En voor de eerste keren is dat bij ons altijd gratis en vrijblijvend!

Op dit moment is er voldoende plaats voor nieuwe Rowans.

Naam*:

Emailadres*: